Energetyka znika ze Słupcy

1938
wyświetlenia

Najpierw punkt kasowy teraz Biuro Obsługi Klienta ? słupecki oddział Energi tnie koszty dość radykalnie. Z końcem listopada przestał działać BOK. By pozałatwiać swoje sprawy należy posłużyć się internetem lub telefonem. Niby prościej, niby łatwiej ale nie dla każdego. Mieszkańcy protestują, samorządy też.

Do wójtów i burmistrzów z powiatu, 28 listopada wpłynęło pismo od Energi, powiadamiające o zamknięciu Biura Obsługi Klienta. Czytamy w piśmie – ?Od dłuższego czasu obserwujemy stałe zmniejszanie się liczby Klientów odwiedzających tradycyjne biura obsługi klienta (…)Konsekwencją zachodzących zmian jest konieczność stałego analizowania sposobu i zakresu wykorzystania poszczególnych biur obsługi klienta, a po przekroczeniu absolutnego minimum uzasadniającego ich funkcjonalizowanie, podejmowanie decyzji o zaprzestaniu funkcjonowania biura w danej lokalizacji.(…) Zapewniamy, że nasza decyzja jest poparta rzetelnymi analizami i wieloma wyliczeniami(…) Dlatego też dbając o wygodę naszych Klientów, uruchamiamy nowy kanał, umożliwiający podpisanie umowy (na usługi energetyczne ? przyp.red) poprzez usługę kurierską. Klient bez wychodzenia z domu będzie mógł zapoznać się z treścią umowy, zaakceptować, a następnie bez żadnych dodatkowych kosztów, otrzymać ją prosto do domu.? – pisze Jacek Staruch ? Dyrektor Pionu Rynku Masowego. Brzmi ładnie ale przecież dla wielu z nas umowa pisana językiem urzędniczym, pełna skomplikowanych zwrotów, paragrafów pisanych ?drobnym druczkiem? jest całkowicie niezrozumiała. Dlatego tak potrzebny jest kontakt z przedstawiciele firmy, osobą, która wyjaśni i rozwieje wszystkie wątpliwości. Żeby to zrobić od 1 grudnia należy się udać do najbliższego punktu Energi, który znajduje się w Koninie na ulicy Kleczewskiej 41.

Więcej w najnowszym numerze Głosu Słupcy

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ