Bankomat Santander Bank naprawią w przyszłym tygodniu

761
wyświetlenia

Od kilku miesięcy mieszkańcy Słupcy skarżyli się na często nieczynny bankomat przy Santander Bank Polska S.A ( dawny WBK ). Na prośbę czytelników – klientów banku postanowiliśmy zapytać dyrektora czy problem jest do załatwienia.

W trakcie rozmowy dyrektor Maciej Warta poinformował nas, że bankomat przy banku jest serwisowany przez centralę Santander Bank i tylko oni mają prawa do ingerencji w urządzenie. Zadzwoniliśmy do Warszawy do menadżera ds. komunikacji z mediami Ewy Krawczyk. Pani menadżer wysłuchała, co się dzieje z bankomatem i obiecała, że sprawdzą to i dadzą odpowiedź. Po 2 godzinach otrzymaliśmy telefon, że pisemna odpowiedź została wysłana na e-mail redakcji Głos Słupcy, a także informację, że w bankomacie faktycznie są przestoje. Poniżej publikujemy odpowiedź i informację o terminie naprawy bankomatu.
“Dzień Dobry Panie Redaktorze,
Bardzo dziękujemy za sygnał, niezwłocznie zajęliśmy się sprawą. W przyszłym tygodniu urządzenie zostanie poddane serwisowi, co znacznie poprawi komfort korzystania z niego. W Oddziale w Słupcy funkcjonują dwa urządzenia, które pełnią funkcję bankomatu i wpłatomatu, oba dostępne całodobowo. W razie awarii jednego z nich, drugie jest zawsze dostępne. Raz jeszcze dziękuję za sygnał.
Pozdrawiam
Ewa”

Piotr Stróżyk

ZOSTAW ODPOWIEDŹ